Zaposleni v učnih podjetjih bogatijo svoje znanje tudi z intenzivnim vključevanjem v mednarodno poslovanje. Poslovne stike z učnimi podjetji iz drugih držav navezujejo z uporabo registra PEN WORLDWIDE. Poleg 24-ih evropskih držav so članice PEN WORLDWIDE tudi Kitajska, Kanada, Avstralija, ZDA, Brazilija, Argentina…..
PEN WORLDWIDE za učna podjetja v državah članicah organizira mesečna trgovanja, ki potekajo online. Tako se je vodstvo podjetja v sestavi Ermir Cikaqi, Domen Klasič in Aljaž Jošovc v mesecu maju udeležilo online mednarodnega trgovalnega dne učnih podjetij.
Na poslovna srečanja smo se skrbno pripravili. Vzpostavili smo zoom meeting, pripravili promocijski material, naročilnice, dobavnice, račune, zaključnice in ostalo poslovno dokumentacijo.
Samo poslovanje in sklepanje poslov je bilo uspešno, zanimivo in učinkovito. Naši poslovni partnerji so bili navdušeni nad promocijskim materialom, ki smo ga pripravili zanje. Nas pa so tuja podjetja navdušila s predstavitvijo preko QR (quick response) kod, ki jo je mimogrede za potrebe avtomobilskega proizvajalca Toyota leta 1994 razvila njegova podružnica Denso-Wave.
Zaradi kvalitetnega znanja angleščine in nemščine, je tudi komunikacija potekala tekoče in brez težav. Posle smo sklenili s podjetji Billie Jeans (Brazilija), TERRISSAL in SLS (Španija), DIES & DAS (Avstrija).
Udeležba na mednarodnem trgovalnem dnevu učnih podjetij je še na izmed bogatih izkušenj na naši poslovni poti. Predstavljala nam je nov izziv, ki smo se ga z veseljem lotili in uspešno izpeljali.
In kot bi rekel Thomas Edison »Mnogi ljudje ne uspejo zato, ker se ne zavedajo, kako zelo blizu uspeha so, ko obupajo.«

Ermir Cikaqi, Domen Klasič in Aljaž Jošovc z mentorico Suzano Suholežnik

(Skupno 60 obiskov, današnjih obiskov 1)