September je mednarodni mesec ozaveščanja o otroškem raku. Ta je še vedno najpogostejši vzrok smrti pri otrocih, mlajših od 15 let. September je bil razglašen kot mesec otroškega raka, da bi povečali ozaveščenost o tej bolezni. Različne organizacije po vsem svetu se v tem mesecu trudijo, da bi povečali podporo družinam otrok z rakom, financiranje raziskav in dobrodelnost. Vse to namreč pripomore k izboljšanju pogojev in izidu zdravljenja otrok z rakom.
Akciji so se pridružili tudi dijaki 3. a Ekonomske šole Celje Lucija Škornik, Dušan Vukelić, Teo Tkauc, Eva Verbuč in Emma Sovič pod mentorstvom profesorice Andreje Tanšek ter dijakinje 4. a Pia Peklar, Aleksandra Ushkoska, Pia Šegula in Iva Lyubomirova Georgieva. Mladi bodoči podjetniki UP Greenstep iz 3. a so se pri izvedbi akcije povezali s podjetjema Jagros in Vivapen, d. o. o., ki sta za sejemsko izvedbo dobrodelne akcije donirali svoje izdelke, ter navezali stik z lanskoletnim učnim podjetjem Najemi, d. o. o.
Humanitarno akcijo so na 56. Mednarodnem sejmu v Celju izpeljale dijakinje 4. a z usmeritvami profesorice Barbare Kvas. S pomočjo nagradne igre so donirane izdelke menjale za prostovoljne prispevke, s katerimi so napolnile evropujsa.
Denarni prispevek bomo predali društvu Rdeči noski, ki s klovnesinimi nasmehi razveseljujejo otroke z rakom, in Inštitutu Zlata pentljica za namene Katrinega sklada.
Sodelujoči dijaki so na sejmu pridobivali veščine s področja komuniciranja, javnega nastopanja in krepitve prodajnih veščin. Dijaki so skozi različne načine spoznavali tudi načine pridobivanja denarja in se seznanili z gospodarnim ravnanjem v družbenokoristnih projektih.
Andreja Tanšek, organizatorica dobrodelne akcije